Duru1235 Yavrunuz gayet sağlıklı annesi korkmayın, bu hastalığı iyi bilirim. Kardeşim 16 yaşında ve otizm hastası, 4 yaşında yürüdü ve konuştu, bahsettiğiniz şeyler gayet normal bi bebeğin yaptığı şey siz biraz takıntı yapmışsınız, Otizmli çocuklar öncelikle sesi ve yüksek sesi sevmezler mesela benim kardeşim öyledir. Hep kendi hayal dünyaların da olurlar iletişim kurmazlar pek ve asla göz teması yapmazlar ki çok nadirdir. Ki sizin evladınız hepsini yapıyo boşu boşuna kendinizi üzmeyin 🥰