13 aylık oğlum iki gündür ateşi var düşmüyor bi türlü. Boğaz ağrısı var yutkunamıyor hiç bir şeyi bugün hiç süt emmedi bile. Kulağının arkasına lenf bezleri de şişmiş.Halsiz sürekli uyumak istiyor.İstahı falan hiç yok.Bunun gibi durum yaşayan var mı? Neden böyle oldu?