Asyapolat 34 haftalık hamileyim ve aşırı ağrım vardı acile gittim ve kum döktüğümü öğrendim acil doktoru antibiyotik verdi kullanmalı mıyım acaba?
nilikonunannesii Asyapolat antibiyotik kullanımını bilmem ama bol bol su için hamilelikte kullanılan antibiyotikler var ama yine de gittiğiniz kadın doğum doktoruna danışın öyle için.
Asyapolat nilikonunannesii 1000 mg lık augmentin yazdı forumda araştırdım kimseye verilmemiş herkes bol suyla geçirmiş ama korkuyorum erken doğuma sebep olabilir diye
nilikonunannesii Asyapolat benim kuzenim taş düşürüyordu hamileliği boyunca hep sancı çekti ama doktoru ilaç vermedi sadece bol bol su içeceksin bir de yürüyeceksin dedi çok şükür ki hiç sıkıntı yaşamadı. Antibiyotik için hiç bilgim yok ne desem yalan olur.