16 ay bitip 17 aya girmek üzere bebeğim
Her şeye ama her şeye ağlıyor:(
Evde kriz çıkmasın diye uğraş veriyorum adeta her gün
Sabah 7 de kalkıyor . Kalkar kalkmaz çığlık kıyamet kopuyor. Beni kucağına al evde gezdir istiyo her sabah.
İstediği bişi olmayınca vs hep evde çığlık kıyamet…
Artık gücüm kalmadı evdeki çığlıklara
Bugün sabah tansiyonum 8/5 e düştüm.
Bu durum geçici mi kalıcı mı napacağımı şaşırdım :(