Oğlum 4 yaşında. kreşe gidiyor 2 ay önce bir hastalandı daha sonra burnu tek taraflı olacak şekilde akıyor elimden peçete düşmüyor bütün gün sabahtan akşama kadar burun siliyorum 2 ay boyunca kesilmedi daha önce başına gelen var mı birde burnunun sağ deliğinden akıyor hep böyle sarı sarı. Kkb’ye götürdük kulaklarda sıvı birikmesi var dedi ilaç yazdı ilacı 10 gün olalı kullanıyoruz ama hala etki etmedi hala. burnu akmaya devam ediyor burun spreyi de kullanıyoruz hiçbir faydasını görmedik bir türlü kurumadı burnu