Oğlum 3 ay öncesi sünnet oldu iyileşti artık ama 3-4 gündür sürekli pipisini tutup yürüyor çişin var mı diye soruyorum yok diyor neden tutuyorsun acıyor mu diyorum acıyor diyo elletmiyor da sadece çiş yaparken gördüğüm dikiş yerlerinin olduğu yer kızarık duruyor pişik olmuştur diye krem sürüyorum ama hala tutmaya da devam ediyor nedenini çözemedim bir türlü acaba çişi geliyor yapmak istemiyor o yüzden tutuyor olabilir mi bir iki kere öyle yapınca götürdüm az da olsa çişini yapmıştı ama artık oturmuyor da yok çişim deyip gidiyor