Fatoss111111 20.aylikken baglanti kurmaya başladık biz birlikte tuvalete gittik klozete yaptik kendi de söylemeye başladı çiş geldi diye ama ben kendimi hazır hissetmedigimden başlamak istemedim ara ara tuvalete kaka yapmalar çiş yapmalar oldu bu süreçte iyice alismasini sagladim o kadar akıllı ki cocuklar tuvalet mantigini kurdu kafasinda suan 27 ayligiz ve 4.gunumuz bir anda heveslenip kalktım şükür ii gidiyoruz eğlenceli şekilde bebekleriyle bir gitmeye çalıştık ellerini yikamasi bile onun için bi mutluluk sifona basması desen de öyle oyunlarla alistirmaya çalışın rabbim kolaylık versin