has06 arkadaşlar merhaba doğum yapalı 6 ay oldu hala bacak ağrılarım geçmedi çok ağrıyor emzriyorum diye de bir şey kullanamıyorum ne yapacağım bilmiyorum ayaklarımın üzerine basamıyorım. Sizde durumlar nasıl ?
has06 lAmMelodi lAmMelodi evet söyledim. Sezeryandan değildir diyor da kesinlikle ondan sonra oldu ama önde yoktu. Bacaklarım ve belim ağrıyor belki de belimin ağrısı bacaklarıma vuruyor MR çektirdim çok küçük bi fıtık var ama o bu kadar ağrı yapmaz dedi doktor.