has06 arkadaşlar merhaba doğum yapalı 6 ay oldu hala bacak ağrılarım geçmedi çok ağrıyor emzriyorum diye de bir şey kullanamıyorum ne yapacağım bilmiyorum ayaklarımın üzerine basamıyorım. Sizde durumlar nasıl ?
lorin6504 has06 benim bel fıtığım vardı sezeryandan belli belimve bacaklarıma vuran ağrı var ama hiçbir şey kullanamıyorum
bdundar has06 çok keskin bir ağrı mı acaba, benim doğumdan önceki üç ay çok fazla ağrım oluyordu yürüyemiyordum yani doğumdan sonra da geçmedi kalça kemiklerimin içinde ödem oluşmuş ağrınız çoksa mr çektirip bakın bence
hamcokelek33 has06 valla benim de sağ bacağımın üstünde tuhaf bi ağrı oldu sezeryandan sonra. Ne ameliyatmış arkadaş ya gerçekten hala bi yerlerim ağrıyor🥹