Bebeğim tuvaletini ilk üç gün normal yapıyordu sonra on gün yapmadı. Şimdi de haftada bir yapıyor. Bugün kontrolü vardı doktor bir çay kaşığı zeytinyağı verin dedi. Daha önceki kontrolünde çocuk cerrahı bakmıştı ve poposuna uyarı vermek için yine zeytinyağı kullanın demişti onu anladım da direkt çocuğa yağ yutturmayı bilemedim. Yapan var mı doktora da güveniyorum ama bilemedim fikir verirseniz sevinirim