zeynepplt sizin yaptığınız karışımları ben hiç yapmadım direk pütürlü verdim yani herseyi çatalla ezdim ama karistirmadim. Mesela haslamis yumurta küçük parçalarla ayirdim üzerine zeytinyağı gezdirdim öyle yedirdim yanında avokado ve peyniri karıştırdım. Omlet yaptım küçük parçalara böldüm verdim tabi bunlara 7. Ayda başladım. Biz ek gıdaya 5. Ayda başladık bu arada. Pankekte yaptım ama onunla karin doyurmuyor ya minciklayip atiyor. Onun dışında 9. Ayda biz ne yersek onada tuzsuz ve baharatsız olarak ayırdım mesela taze fasulye, bulgur pilavı, yeşil mercimek (çok yapardım), köfte, bamya, iç fasulye, bezelye aklınıza ne gelirse. Karışım olarak yaptığım tek şey yulaf lapasi ve kavanoz mama(kendim yapıyorum genelde hergun yediririm çoğu vitamini tek seferde alıyor diye )