Merhaba güzel anneler . Oğlum 1,5 yaşında. İştahsız bir bebek de değil . Çiğneyerek yenmesi gereken her besini tükürüyor . Asla yemek istemşyor . Bi ara bunu aşmıştık . Nohut kuru fasülye yeşil mercimek hepsini tattırıp yedirmiştim . Ama gelin görün ki yaz tatili için köye geldik . Çocuk gene sıfırdan başladı . Yalnızca çorba ve yoğurtla beslenme mi olur? Çevremdekiler çok takıyorsun çocuktur gene işine gelir düzelir diyor ama o yemeyince bende sanki aç kalmış gibi hissediyorum . Ona bu alışkanlığı tekrar nasıl kazandırabilirim?