mabellaa 1 yaşımıza az kaldı, 1 yaşla beraber beslenmede ne gibi değişiklik yaptınız tuz konusu vs? Genel olarak olumlu olumsuz neler değişti veya değişen bir şey var mı ? Bizden önde olanlar yazın merakla bekliyorum 🫠
somurtkansirin mabellaa çok aşırı bir değişiklik yaşamadık biz, bebeğim zaten ek gıdayı reddeden bir bebek sadece ağlayarak bir şeyleri yaptırmaya başladı görmemezlikten geliyorum alışmasın diye kendini yerlere atıyor bu sefer 😂😀
serendipity16 mabellaa benim bebeğim 14 aylık olacak ben artık bizim yemeklerden veriyorum sadece öğlen ona ayrı çorba yapıyorum bir de yaptığım yemeği baharat katmadan ayırıyorum bir de bazen biz zararlı şeyler yiyorsak ona ayrı yemek yapıyorum ama hala çok fazla tuz katmıyorum yemeklerine biraz Serpıyorum bazen unutuyorum bile katmayı onun için de çok fark etmiyor yiyor yani ama bizim yemekleri daha çok sevdi açıkçası daha güzel yiyor
mamabear_ mabellaa benim kızım 11 ay 13 günlük. Bir süredir iştahı kötü. 1 yaşta iştah etkilenebiliyormuş ama ondan mı sıcaklardan mı dişleri çıkıyor ondan mı bilmiyorum hepsi üst üste geldi. Uykuları düzeldi 🧿. Tabi her zaman birbirini tutmuyor ama o kadar kötü yollardan geçtik ki
serendipity16 mabellaa benim oğlum geç yatıyor o yüzden geç kalkıyor gündüz tek uykuya düştü gibi artık onda da uzun uyuyor genelde
ebru3457 mabellaa bizde de pek bi değişiklik olmadı ama 1 yaştan sonra genel olarak bizim yediklerimizden de vermeye başladım ayrı yemek yapmıyorum daha küçükken ona özel mama çorba tarzı şeyler yapıyordum tuzu ve baharatını az katıyorum sadece onun haricinde pek bi değişiklik olmadı ama 1 yaşa girer girmez çok ciddi bi ek gıda reddi yaşadık başlarda zaten çok yiyen bi bebek değildi şuan şükür toparladı ama ara ara hala oluyor
cennetkusum16 mabellaa 1 yaşta ilk once yemek reddi olabiliyor 2 hafta kadar. Bı cinnet geçiriyor insan sonra yerine geliyor. Onun haricinde özel bişey yapmadım acı hariç biz ne yersek onu yiyor 10 ncü aydan beri böyle.