tkut Gerçekten de bebisiniz zor uyuyorsa bu bir kurtuluş kızımda ve oğlumda doğumdan itibaren kullandım bebislerim hep bunda uyudu yatağına yatırdım. Ama artık ihtiyacımız yok o yüzden satıyorum. Gayet temiz kullanıldı hiçbir kusuru yok sadece oyuncaginin birinin rengi sarı. Temiz güzel bir anakucagi/salıncak e bebek sitesinden de bakabilirsiniz biz kaldirmistik almayı düşünen olursa tekrar kurup fotosunu cekebilirim