dilara2442 saglık ocagına gıdıp Terkur yazdırın😅 ya da eczaneden de alabılırsınız. Terlemeyı,kokuyu önlüyor. Bende de sızın gıbı oldu dogudan en batıya geldım. ve dogunun soguk memleketlerı hanı yazın bıle yorganla yatılan dusunun yanıı.. anaaa burada terlıyorum ve kokuyorum. Saglık ocagına gıttım doktora dedım artık dayanamıyorum o da bunu yazdı ıste aksam uyurken suruyorsunuz hemen kuruyor zaten 3 gun kullanıp ara verılıyor falan anlatır zaten ama koku 0.