Başta severek kullanıyodu sonra suyun tadında acılık ve petrol gibi plastik kokusu yapmaya başladı içine her gün 2 3 kere yıkamama rağmen o koku ve acı tat gitmiyor sizde de böyle bir sorun var mı her suluk böyle mi ya da bunu giderecek temizlik yolu var mı bu markayı kullanıp aynı problemle karşılaşan var mı