Biz şu an 9 aylık olmak üzereyiz hala dişimiz yok ama ben en başından beri hep çatalla ezdim püre şeklinde de verdiğim oldu mesela irmikli yulaflı muhallebi tarzlarında ama içine koyduğum meyveyi falan hep çatalla ezdim hiç sorun yaşamadım o yüzden bir de mesela bazen biz kek kurabiye börek tarzı şeyler yerken bize bakıyordu canı ister diye ufak ufak koparıp verdim hep çiğnemeye çalışarak yedi ben de blw ye cesaret edemiyorum mesela pankek falan yapıp eline vermek istiyorum ama korkuyorum 🤷🏻♀️