Kızlar Cemre 33 aylık oldu ve doğduğundan beri uzun dönem çalışmama rağmen memeyi hiç bırakmadı son zamanlardır iyice kontrolden çıkmıştı sürekli uyanıp meme istiyordu arabada dışarıda. Geçen gün hastalandım klima çarptı acilde doktor emzirmeyi bırakmam gerektiğini söyledi 3 yaşında bu durumun daha da zorlaşacağından bahsetti bende eve dönünce salça ve kahve telvesi sürdüm. Memeyi istediğinde de annecim ben doktordan geliyorum artık yara olmuş bak dedim gösterdim artık emziremeyeceğim çok acıyor dedim. Israr etti biraz sildim çok az emdi bıraktı. Artık veda etme vaktimiz geldi sarılarak uyuruz dedim hiç sormadı uzun bir saat ara ara sordukça da sakin bir şekilde hep anlattım. Gece oyuncağına sarılıp uyudu hiç kalkmadı :) dün de biraz ateşi vardı o yüzden yanına yattım.. ama genel olarak oyuncağına sarılıp uyumayı tercih ediyor. Bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. Çok fazla denememden sonra şükür ki bizde bıraktık sorunsuz 😍 Herkese rabbim emzirmeyi vakti geldiğinde de kolaylıkla bıraktırabilmeyi nasip etsin ☺️💕