Dery61 biz önce normal çocuk doktoruna götürdük o çocuk gelişimi uzmanına yönlendirdi odasında oğluma sorular sordu resimler gösterdi hiçbir sorun yok ama yine de dil terapistiyle görüşün dedi şehir hastanesinde dil terapistiyle görüştüm çocukla değil sadece benimle konuştu çocuğunuzun yaşı itibarıyla normal dedi bu yaşlarda görülebilir ama 6 yaşından sonra devam ederse tekrar görüşelim dedi. Çocuğunuz kekelediğinin farkına varıp toplum içinde çekinmeye başlarsa ve konuşmak istemezse o zaman sorun olur şimdi bi problem görünmüyor dedi. Oğlum şu an 5,5 yaşında çok nadir bazı kelimeleri söylerken takılma oluyor öncesine göre çok çok iyi