As1ioz Birinin postunda gördüm doktor kilo almasını istiyosan suyuna göre mamayı bi iki ölçek fazla koy yazıyordu ama kim oldgnu hatırlamıyorum zararı olurmu acaba 🙄
SevgiLina_ As1ioz ölçüsne gore koy canim kabiz yapar sivi kaybida olabilir cok koyu olursa iyi bi mama sec zaten kilo aldirir
[silindi] As1ioz doktor kontrolünde eğer doktor önerdiyse konulabiliyor. Bebeğim ilk zamanlar az içiyordu ml olarak kabul etmiyordu fazlasını kilo alımı azdı doktorumuz 60 içiyorsa 3 ölçek yap fazlasını yapma demişti mesela.
Etmeninannesi As1ioz biz o şekilde yapıyoruz 5 aydır 6 ölçek koyup suyunu 160 yapıyoruz bu zamana kadar da ne kabız oldu ne de başka bir sorun tabiki önce siz doktorunuza danışın sizi yönlendirir mutlaka 😊
Cennet-Kokulum As1ioz kabızlık yapar sakın öyle bir hata yapmayın suyun ölçüsüne göre mama ölçüsü koyulur o doktor kafayı mı yemiş
Kvseeer16 As1ioz vucutta susuzluguda destekler kabız yapar biz bir pilav yaparken bile ölçülü su koyuyoruz yanı bu kdr bılıncsz bırseyi Kim söyledi bu zmna kdr hıc bir anne bunu kesfetmems mi yanı