organikirmik mom97X Ben henüz yemeğini önüne koymuyorum, o yüzden vakumu aramadım açıkçası tabaklarım vakumlu değil
artikbiranneyim mom97X munchkininkini almıştım memnunum koku vs yapmadı ama şöyle ben de blw yapmıyorum. Kahvaltıda cok isime yarıyor, diğer öğünlerde de yemek ve yoğurdu aynı tabağa koyuyorum o açıdan iyi oluyor
aysebb mom97X Benim kızım çok herşeyi elleyen eden yerinde durdurmayan bir tipti hala öyle şuan 20 aylık. O yüzden vakumlu almıştım o zamanlar işe yaradı kaymıyordu halen kullanıyorum tabi şuan o özelliğinin bir önemi yok ama o zamanlar iyiydi yani ek gıdaya geçişten sonra
mom97X aysebb anladım, ben hâla kendim yediriyorum kararsızım biraz, bazen eline verdiğim şeyleri de atıyor masadan aşağı
mom97X adaatuna ben de yapmıyorum, ilerde kendi yediği zaman da herhalde normal tabaktan yer gibi geliyor. Kararsız kaldım
adaatuna mom97X ben ikea’nın sağlıklı plastik kaselerinden aldım 6lıydı sanırım onları kullanıyorum slikona gerek yok hele slikon kaşık felan hiç almayın boşa para
Usnac1995 mom97X Blw nedir ya 🥲 Önüne omleti koydum normal tabakla. Hem kendi mıncırır yemeye çalışırdı hem de ben verirdim bir yandan. Pankek yapıp verirdim eline. 7-8 aylık çocuğun önüne tabakla kurufasülye koymadığımıza göre bence o silikon vakumlu tabaklara hiç gerek yok.