2 saatte bir deniyor ama her istediğinde verebilirsiniz bir zararı yok. Benim bir aylık kızım 2 saat beklemeliyim gibi bişey yapmadım aç olup emzirilmek istediğinde anlaşılıyor ve o zamanlarda emziriyorum. 3 saati geçerse uyku arasanda emzirmeye çalışıyorum çok küçük olduğundan