adamommyy Bebeğim 16gunluk dışarı çıkarmak istiyorum sling ile. Avm flan değil bu arada temiz havaya. Ben de çok bunaldıgim için bebeğimle çıkıp kızlarla bi iki saat kahve içmek istiyorum. Çıkaran oldu mu hiç?
CilekliKedy adamommyy tabiki çıkarabilirsiniz kalabalık ortamlara olmadığı sürece ben gayet de çıkartmıştım her ikinize de iyi gelir temiz hava yürüyüş
Snp57asel adamommyy valla canım sakinsak da hasta oluyorlar sakinmasakta olacağı varsa olur zaten çıkar iyi gelir bebeğine temiz hava ona göre giydirirsin sende senin için de değişiklik olur
adamommyy CilekliKedy evet evet yürüyerek 10 dakika evimize zaten. Yer de küçük en fazla 5 6 masa var. Sadece oturup kahve içmek istiyorum çok sıkıldım
adamommyy birprensannesi41 ay ne biliyim rüzgar alır bisey olur diye sürekli engelliyolar beni ben de çok bunaldım evde artik
CilekliKedy adamommyy çıkın tabi kimseye de aldırış etmeyin kırk gün kim eve kapanabilir size iyi gelen şeyleri yapın ☺️
dayes adamommyy ilk 5 günlüktü sonrasında 20 günlük öyle öyle çıktık hep, hiçbir şey olmaz Allahın izniyle. Emiyorsa emzirme örtüsü vs alabilirsiniz bebek bakım odası olmazsa diye mama içiyorsa zaten daha kolay olur
defneduruu adamommyy çıkara bilirsin hayatm sana da iyi gelir hastalıktan yana kalabalık ortamlardan kaçınılmalı sdce
kbrayksel adamommyy Doğduğu günden itibaren çıktık, kış boyu yağmur kar demedik çıktık. Daha elhamdülillah bir kere hasta olmadı. Şimdi de hemen hemen her gün çıkıyoruz. Hamileyken çok gezdim evde durmayan çocuğun dışarıda gıkı çıkmıyor 😂