momofmirankaran beequeen neredeyse 1 ay olacak böbreklerinin zarar görmesinden korkuyorum hipotroidili bir bebek zaten ilk bebeğim böyle değildi bunda çok zorlanıyorum maalesef
beequeen momofmirankaran su içirin , çişi koyu renge dönerse doktora götürün mutlaka. Terleme ile de sıvı kaybı çok yaşıyorlar
momofmirankaran smileylaylom sanırım suyu bol içince sütünüz artıyordur ondan kaynaklı oluyordur suyu arttırdım bakalım işe yarayacak mı. Yarın bestlak damla alacağım birde
smileylaylom momofmirankaran bol dereotu yiyin, protein ağırlıklı beslenin isterseniz süt kaliteniz artar 😍
momofmirankaran patlakprezervatif kilo alımı yok, sanırım 100 gram zayıflamış. Ama bu benim evdekş tartıma göre. En son doktora götürdüğümde 25 gram almıştı. Keyfi yerinde ama
2_oglanannesi momofmirankaran 5 ay 28 günlük oğlum aynı sorunu yaşıyorum uyuturken mayışık halde emerse emiyor, oda çok yeterli değil. yoksa asla emzirme pozisyonuna gelince bile ağlıyor.
momofmirankaran 2_oglanannesi meme reddimi yapıyor. Rabbim yardımcınız olsun zor vallahi sağlıklı olsun sorun olmasın her şeyi yapmaya razıyım vallahi
momofmirankaran cihanm hipp sma bebelac gold yani bence mama ile alakalı değil şimdiye kadar hep anne sütü aldığı için formül mamayı kabul etmiyor maalesef keçi sütlü mamayı alacağım bir de. Bestlak damla önerdiler 7 aylık olacak oğlum işe yararmı acaba
momofmirankaran beequeen geceden sabaha olan koyu ve kokulu oluyor. 24 saatte max 2 bez değiştiriyorum. Kaka da sorun yok keyfide yerinde tekrar gideceğim doktora 🥹