rumeysamine derya400 ikiside tatlı olduğu için bence gerek yok ama yaptırmak istersenizde kötü olmaz ikiside dagıtılabilir
turuncbebek derya400 vallla biz pilav+tatli+ayran dagitmistik bir de hediyelik eşya. Ama bizim burda genelde böyle olur o yüzden yani. Çikolata doğuma yaptirmistim kalsa dagitirdim ama kalmadı diye bu şekilde yapmıştık
derya400 rumeysamine abartı olsun istemiyorum ama bu sıra herkeste görmeye başladım çok karasız kaldım
rumeysamine derya400 herkeste var diye yaparsanız abartı olur bence o yüzden sade lokum yeterli bence