muhammedinannesise Kızlar mrb 10 gün önce doğum yaptım ama doğum yardım başvurusunu nasıl yapcm bilgim yok detaylı bilgi verir msnz
hesk muhammedinannesise merhaba hayırlı olsun evladınız sağlıkla büyütün inşallah ☺️E devlette doğum yardımı başvuru yazıyorsunuz aramalardan sonra istenilen bilgileri dolduruyorsunuz ve sonra telefonunuza onay msjı gelene kadar bekliyorsunuz
tazebiirannee muhammedinannesise başvuru için bebeğin kimliğinin çıkmış olması gerekiyo haberiniz olsun sistemde bebek gözükmüyo yoksa
AlEs Başvurunun onaylanıp onaylamadığını nereden takip edebiliriz ya da bunun için arayacağımız bi numara var mı acaba?
kbraakyaa E devletten ıban tanımlayınca gidip almadan senin istediğin banka hesabına yatırıyorlar. Benim 2 parça şeklinde 3 ay içinde yatmıştı. 4 bin kadar da eksik yattı hatta ama olsun buna da şükür. Daha uzun sürede yatmayanlar da oluyormuş.