Beyzabuglemehmet
Amaç “sıfır emisyon hedefi” ama asıl hedef halkı çiftçiyi bu ülkenin tohumunu, hayvanını ekmeğini yok etmek,yani bana göre ihanet etmek, kısaca şöyle olacak benim bildiğim anladığım…
-Çiftçiler artık ekemeyecek
-Tarla tapusu olmayanlar büyük ihtimal devlet el koyacak
-Meyve ağaçları kesilecek ki video gördüm(Hatay’da kesmeye başlamışlar)
-Meyve sebze et yiyebilsek bile bu yurtdışından temin edilecek ve fahiş fiyatta olacak
-Yapay et yiyeceğiz şuan Tekirdağ da yapılıyor
-Bahçede evde bitki yetiştiremeyeceğiz bunun cezası olabilir.
-Hayvanlar gaz çıkarıyor diye öldürebilirler yada cezası olabilir.
Artık evlerimizde meyveler sebzeler etler değil
🪨 yiyeceğiz kısaca benim anladığım kadarıyla