dgltkn Kanz aldım gayet memnunum. Çocuğunuza göre alın derim. Benim kızım için kademeli yatması önemliydi çünkü mama içiyor orada veriyorum uyuyor da bazen. Aşağı inmesi de oturma odasında ben koltukta otururken ve mutfakta iş yaparken mutfak masasına kavuşamaması bakımından çok işime yarıyor. Sadece yemek yemesi için kullanacak olsam düz bir şey alırdım ama anlattığım gibi ben özelliklerini kullanıyorum.