Bebeğimi çok seviyorum öncelikle bunu söylemeden geçmiyim. Sadece hayatım çok değişti. Eskiden arkadaşlarımla ya da eşimle nerdeyse her akşam çıkardık. Sürekli bi etkinliğimiz vardı. Kızım 10 ay 18 günlük dışarda asla uyumuyo ve çok uyumlu bir bebek değil. Bebek arabasında durmuyo kucak istiyo kucağa alsan yere inmek istiyo. Yani anlayacağınız uyku saatlerinde hep evde olmak gerekiyor. Geçen arkadaşlarım aradı buluşmuşlar kahve içmeye çağırdılar. Ama bebeğimi uyuttuğum için tabi ki gidemedim. Nezaman dışarda uyumaya alışır sizce? Ya da bunun için ekstra çaba göstermeli miyim? Bazen sürekli evde olmak beni bunaltıyor. Bebeğimi gezdiriyorum günde 2 kere ya parka ya sokağa sahile iniyoruz ama hep onla ilgilendiğim için ben daha çok yoruluyorum. Şikayetçi değilim ama sadece özlüyorum.