Bebeğim 10 ay 1 hafta iken mama, anne seslerini çıkarmaya başladı. Bir kaç gün sonra 1 hafta şehir dışına çıktık. Kalabalık ortam sürekli, düğün filan derken eve döndüğümüzde sesleri çıkarmayı bıraktı. İsmini her seslendiğimizde bakan bebeğim daha az bakmaya başladı. Uyku düzeni de çok bozuldu.Böyle bir durum yaşayan oldu mu neden kaynaklıdır neler yapmam gerek yardımcı olabilir misinz?