sekerbebek30 ne zaman isterse o zaman veriyorum. Ama genelde sabah 9 gibi yulaf lapası,irmik(pekmezli, meyveli, kuru üzümlü, erik püreli, kaşarlı vb) ya da yoğurt veriyorum yanına avakado, meyve, tam buğday ekmek vb. Öğlen 11 de bizimle kahvaltı yapıyor yumurta, peynir, karpuz, üzüm, tahin pekmez hepsini teklif ediyorum hangisini yerse. Gün içinde çorba vermeye çalışıyorum bazen yiyor bazen yemiyor. Akşam da biz ne yersek genelde onu yiyor. Kızım biraz acı ekşi seviyor ona ayrı yapsam da bizimkini istiyor hep onun için artık veriyorum bende. Şu an en sevdiği mercimekli köfte olabilir 🤷🏻♀️😅