Hayallerhayatolsa eşimin hem annesi hem halası oldu, kv ameliyat olalı 6 sene oldu düşme vs yok ama ince bir çizgi var, ben ilk ameliyat olduğu zaman da söylemiştim bence bu işte bir yanlışlık var iyi bir operasyon değil bence demiştim ama dinlememişlerdi, kremleri düzenli kullanmasına rağmen izi duruyor. Halamız ameliyat olalı 3 sene oldu hiç iz yok, onda da düşme vs olmadı ikisinin de operasyon sonrası ağrısı vs olmadı ikisi de iyi ki olmuşum diyorlar