Merhabalar. 22 günlük kız bebeğim var ve2. Haftadan itibaren gaz sorunumuz başladı. Evimiz klimalı klima açıkken patikli altlarını giydiriyoruz kapalıyken çorap ve sadece zıbınla tutuyoruz. Bence yinede sıcaklıyor çocuk ama gaz olucak diye çok korkuyorum çünkü çok ağlıyor :( sadece çorap ve zıbınla klimalı ortamda veya dışarı çıktığımızda sıkıntı olur mu sizce tecrübeli annelerden yardım bekliyorum. Anneme kayınvalideme kalsa üstünü de örtmemiz gerek sürekli kalın giymesi gerek ama doktora kalsa 24 derecede bile uzun giydirmeye gerek yok bende anlatamıyorum kimseye. Çocuğun gazı olunca da kısa gyiyor ondan diyorlar.
Dışarı çıkarken ve klimalı klimasız evlerde 1. Aydan sonra bebişleri nasıl giydirmemiz gerek sizlerin de tecrübelernizi öğrenmek istiyorum hanımlar