Bebeğim 5 aylık. Bugüne kadar hep kucaktaydı alerjik bir bebek reflüsü vardı gazdı oydu buydu derken birazda tabii biz hep kucakta tuttuk evde tek basıma bakıyorum destekçim yok eşimden başka alerjiden dolayı ek gıdaya da erken başladık. Onu bile zor hazırlıyorum kendime yemek zaten zor hazırlayıp yiyorum onu da uyudugu zamanlarda zaten en fazla 30 dk uyuyup uyanıyor cok nadirdir 1 saat uyudugu. Sık sık az uyku yapıyor. Bu aralar çığlık atmayı vs öğrendiği için ağlarken bağırarak ağlıyor bayağı sanki bir şey olmuş gibi ama tamamen kucağıma almam için yapıyor bunu. Bir sürü oyuncağı çeşit çeşit oyun halısı var oyun da oynatıyoruz koyup bırakıp gitmiyoruz ama çocuk asla 5 dakika bile zor duruyor kucak için kıyameti koparıyor. Gerçekten çok yoruldum ne yapıcam bilmiyorum😔😔😔çok bağlı bana