Anneler yardımmm çocuğum ekimde 4 yaşına gircek heryeri ısırıyo yalıyo asla yapmadan anlamıyor 1,5 sene önce tırnak yemeyle başladı yaklaşık yarım seneden beri herşeyi ağızına alıyor emzik 2,5 yaşındayken uclarını ısırıyor diye kendi iğrendi bıraktı resmen herşeyi kemiriyor ne yapcam zaten asla yerinde durmayan bir çocuk bazen hatta meme diye ağlamışlığı bile oluyor