Bu ay 2 yaş olacak bir aydır beni resmen dövüyor henüz başkasına yapmadı ama yapacak diye de ayrı tedirginim. Beni mahvediyor ya. Anlamaya çalışıyorum bir şey istiyorsan bana söyle vurmana gerek yok diye ellerin oynamak için yemek yemek için vurmak için değil diye konuşuyorum ama yok. Konuşurken assssssla dinlemiyor. Yani dişlerimi sıkmaktan bi hal oldum cidden sinirlerim bozuldu Allah aşkına siz naptınız düzelmesi için yol gösterin ya. Kızdım artık az önce resmen ergen gibi kapattı kendini odasına oyuncak oynuyor sinirimden ağlıyorum öyle kötü de kızmadım bana bunu yapamazsın diye sesimi yükselttim sadece ilgisiz de kalmıyor vallahi kalmıyor hep onu eylemekle geçiyor günüm nağıcağımı şaşırdım artık ya lütfen yol gösterin