Kızlar merhaba 1 mayısta doğum yaptım kırkım çıkmadan bebeğim tam 30 günlükken adete benzer kanama yaşadım altı gün falan sürdü sonra pıhtı gibi leke gibi geldi bebeğim şuan 65 günlük ama adet olmadım bu durum normal mi bir de başım dönüyor gibi hissediyorum acile gittiğimde doktor spinal anestezi olduğum için olabileceğini söyledi böyle bir durumla karşılaşan var mı adet olmak istiyorum