Kizlaaar hissetiniz mi Bağcılar’dan hissetim zaten sabah akşam düşünmeden artık hayat kalitem kalmadı 2 evladım var ikiside 6 Şubat depreminden etkinlendim kaç senedir yanımda yatiriyorum nasıl geçer bu korku dualarımı hep yapıyorum ama psikolojik olarak kötüyüm .