sevdapk Bebeğim çok kusuyor sebebi ne olabilir? Anne sütü +mama şeklinde ilerliyoruz anne sütü içerkende midesinden sesler duyuyorum bazen mama verirkende. Gaz mı acaba. Sonrasında gazını çıkartırken bazen az bazen fazla ama hep kusuyor.
simseklivekalpli sevdapk doyurur doyurmaz kaldiriyorsaniz ondan kusuyordur. Bir de erkek bebekse onlar daha fazla kusuyor diyorlar .
a_ne00444 sevdapk 2ay 15 gün çok. Fazla kusuyor fışkırık tarzında gvaviscon infant aldım gerçekten çok zor buldum çok şükür 3 gündür çok az akıntı şeklinde kusması
Elif337798 O civarlarında norma fışkırır tarzda yada çok aşırı kusuyorsa reflü olabilir. Yada çok geliyordur çıkarıyotdur
sevdapk simseklivekalpli erkek bebek evet, biraz dinlendirip öyle gazını çıkartmayı deneyeyim azalmazsa reflü sanırım. Doktor kontrolünde soracağım geçmezse