Kızlar eşimin kuzeninin bebeği oldu tam hastaneden çıkmadan ciğerleri gelişmemiş %40 diyip küveze almışlar . Yoğun bakımda şu an entübe edilmiş . Bugün biraz daha iyi demişler böyle olup düzelen varmı doktor ümit vermemiş ama bugün biraz iyi dediler sevindik umutlandık . Kadın sezaryen oldu o kadar üzülüyorum ki ne kadar zor kavuştum derken yavrusuna . Lütfen dualarınıza talibiz yaşayanlar varsa yorum yaparsanız çok memnun olurum 🙏 şimdiden çok teşekkür ederim