15 aylik olduk ve tek uykuya yavas yavas adapte oluyoruz gibi. 2 gundur tek uyku yapiyorduk cunku 7:30 gibi kalkiyorduk
8:30 da kahvalti
9:30 da devam sutu iciyordu sonra
12:00 de ogle yemegi
1 de devam sütü sonra UYKU
5 e dogru aksam yemegi
6 da devam sutu
8 de devam sutu
Ara ogun vermiyorum cunku cok az yiyen bir bebek
Bugun 6:30 da kalkinca tabi saatler yine sasti 10 gibi yarim saat uyudu boyle az da olsa 2 uyku devam mi ediyor belli bir aya kadar yoksa alisma sureclerin de diye mi 2 uyku yapti ?