Oğlumda tam 2 yaşında ve son günlerde çok hırçınlaştı canı acıdığında yada bir problemi olunca bana vuruyor önceleri yapmazdı çok ama 2 yaşına girmesiyle beraber iyice arttı. Vurduğu zaman kızmak yerine ona gel sarılalım diyip acın birazdan geçecek gibi cümleler kuruyorum ama 2.5 tan sonra geçiyor diyor çevremdeki arkadaşlarım öyledir inşallah.