Urazinannesiqw denizinde birkaç senedir hiç sezon olmuyor. Temmuz ayında giriliyor. Ağustos full yasak. Çünkü akıntı ve dalga oluyor. Havuzlu sitelerde genelde tatilciler yaşıyor. Kışın hırsızlık vakaları olabiliyor. Yazın da kalabalık. Bu sene su sıkıntısı var. Baraj yok. Kuraklık var. Günde 1-2 saat su veriliyor sadece. Baraj projesi de yok. Saski kuyu suyu vermek için çalışmalara başlamış. Karasunun geleceği pek parlak değil gibi. Kerpe , cebeci tarafları da güzel. İstanbula da yakın. Oralara bakabilirsiniz.