Kızlar selam bir şeyler soracağım düzen takıntısı olanlar için. Benim çok fazla ayakkabı terliğim var kullanmadıklarımı attım ama yine ayakkabılığa sığdıramadım. Ayakkabı kutusu alsam boş bulduğum yerlere üst üste koysam kolay açılır mı dağılır mı. ikide yaramaz oğullarım var nereye ne koyacapımı şaşirdim ayakkabılarım da ziyan olsun istemiyorum. Bi alınca üç beş yıl kullanıyorum çok olunca yılda belki bir iki hiç giymediklerm oluyor sizler nasıl saklıyorsunuz. Birde kışlık kaban montları bazanın altına poşete koyup yerleştiriyorm hurçta aşırı yer kaplıyor . Ve çok var kıyafet kılıfı almam lazım sanırım kullanıp memnun kaldığınz ürünler markalar varmı ayakkabı ve mevsiminde olmayan kıyafetleri nasıl saklıyırsunz zarar gelmesin istiyorum