eozlem benim oğlum 14 aylık mama sayısı bana fazla geldi açıkçası oğlum mesela bazen sabah kalktığı zaman mama içiyor bir de gece yatarken mama içiyor bazen de yemek yemedigi zaman mama veriyorum ama mesela sabah kahvaltısını yapıyorsa niye 1 saat sonra tekrar mama veriyorsunuz ki hem de emziriyormuşsunuz ben de hem mama hem emziriyorum çünkü uykuya geçişte emiyor benimki de ama zaten güzel kahvaltı yaptıysa bir de üstüne uyurken emdiği için ben o arada mama vermiyorum bence siz de yavaş yavaş mamayı azaltabilirsiniz