2 gün öncesinde de bendeydi yanımda kalmıştı. Çakmağını unutmuşsun bende diye watsaptan resmini atmıştım. Gelirken getir abla dedi. 2 gün sonra yoğun bakıma götürdüm çakmağını uyanmadı bir türlü sıfır tepkisizdi kirpiği bile hareket etmedi . Rabbim ahirette kavuştursun inşallah tek tesellimiz o