bittercikolata__ gerçekten ölum çok yakın, 2.5 sene oncesıne kadar ölüm ne bılmezdım hayatı boşa yaşardım sonea oğlumun vefat haberını aldım işte ölüm ne demek gerçekten anladım. O melek oldu cennete gıttı ben iste öldum ama yaşıyorum bı tek fark ben gömulmedım. Bı evladım daha var ne kadar zor olsa da ayakta durmaya ona yansıtmamaya çalışıyorum. Bır gun oncesı öptüğüm evladımı 1 gün sonra toprağa verdık selası okundu, o günden berı her sela duyuşumda içim yanar