Mukaddes_5 Annemin kombisi bozulmuştu, internetten bulduğumuz yetkili servisi çağırdık. 10 bin liraya “sözde” tamir etti ama sorunumuz çözülmedi. 2 ay boyunca bizi oyaladı, tekrar geleceğini söyleyip gelmedi. Biz de tüketici hakem heyetine başvurduk ve olumlu sonuç aldık ama karşı taraf dolandırıcı olduğu için parayı geri yolladığını söyleyip yollamadı. Annem bir avukatla görüştü, dava açabileceğimizi ama yıllar süreceğini ve boşa uğraş olduğunu söylemiş. Kısacası 10 bin liramız dolandırıcıya gitmiş oldu. Ama kıyafet gibi şeylerde daha hızlı ve kesin sonuç alındığını duymuştum. Parasını geri alanlar var