Merhaba bebeğim 17 ay 9 günlük 1 aydır gece uykusundan çığlık çığlığa uyanıyor programda atakta görünüyoruz ama 1 ay oldu hala devam ediyor inanılmaz huysuz abartısı her şeye ağlıyor artık sinirlerim çok yıprandı gece uykusu zaten yok gece 1-2 sularında bir uyanıyor çığlık kıyamet gözleri kapalı ama ağlıyor zar zor uyutuyorum koyuyorum yine kalkıyor artık bundan geçtim ama son 3-4 gündür de gündüzleri dokunsam bile ağlıyor o derece yapmamı istediği şeyi yapınca bile ağlıyor kendini yerlere atıyor 18 ay atağı mı bu ne yaşıyorum arkadaşlar artık sinir sistemin çöktü bebeğim böyle değildi tanıyamıyorum resmen