zeyinci Kızlar selam doğum kontrol hapı kullanıyorum 3 aydır kullandığımdan beri adet kanamam az geliyo sebebi o mudur bunu yaşayan oldu mu
zeyinci rachelgreen_ bende bir sorun mu var acaba dedim önceden ilk günler falan yoğun gelirdi şimdi hiç öyle bir şey yok